Gwarancja

Gwarancja i zasady rękojmi:

Meble Bazar nie jest producentem mebli.

Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej

Klient zgłasza swoje roszczenia w miejscu w którym dokonał zakupu mebli z dowodem zakupu.

Sposób rozpatrzenia i realizacji, reklamcja odbywa się w terminie i na zasadach ujętych w karcie gwarancyjnej producenta, w innych przypadkach reklamacja przebiegać będzie zgodnie z ogólnymi przepisami kodeksu cywilnego o rękajmi za wady

Facebook
Facebook
Facebook
Twitter
Twitter
Twitter
Google Plus
Google Plus
Google Plus
Youtube
Youtube
Youtube
Lokalizacja
Lokalizacja
Lokalizacja

UWAGA! Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia Ci komfortu przy przeglądaniu serwisu i korzystania z dostępnych usług. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz w dowolnym momencie zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o sposobie ich użycia.

Dowiedz się więcej o polityce cookies.

Zamknij